دلنوشته های یک روان نا آرام

دلنوشته

تفکرات نقد ها و خاطرات کوتاهم را بیان میکنم

بایگانی
آخرین مطالب

رسانه

دوست عزیز باید بگم که تو تحت تاثیر رسانه هستی بحث کردن با تو بی فایدست .
ولی خب یه زمانی هم بود که من تحت تاثیر رسانه بودم به نظرات مخالفم میتاپیدم و اونها رو اشتباه میدیدم با یکی بحث کردم به نتیجه ای نرسید ولی تاثیرش رو خیلی بعد تر گذاشت . شاید اون فرد هم پیش خودش فکر میکنه که بحث کردن با این آدما بی فایدست . چند سال بعد اطلاعاتم بیشتر شد و نظرات اون فرد هم در کنارش زاویه دید جدیدی بهم داد .
شاید تغییر نکنی ولی یه نظر متفاوت شنیدن چیزی ازت کم نمیکنه.
پ.ن. شاید همین الان من هنوز هم تحت تاثیر رسانه باشم ولی حداقلش اینه که به نظرات مخالفم گوش میدم
  • ۹۷/۱۲/۰۹
  • mr .b

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی